🚨اشکال در پرداخت حقوق اسفندماه به دلیل خطای نرم افزاری بوده است
اطلاعیه شماره ۲ وزارت آموزش و پرورش در خصوص کسورات بیش از حد از حقوق اسفند ماه نسبت به ماههای گذشته
اشکال در پرداخت حقوق اسفندماه به دلیل خطای نرم افزاری بوده است/ مابه التفاوت پرداخت خواهد شد
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
با عرض پوزش از همکاران محترم با توجه به خطای نرمافزاری متاسفانه پرداخت حقوق اسفندماه با کسوراتی همراه بوده که با همکاری و همگرایی خوب ارکان دولت اعم از سازمان برنامه و بودجه و خزانهداری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت مابه التفاوت، در ساعات آینده هستیم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی اعمال کسورات بیش از حد مقرری ماههای گذشته در فیش حقوقی اسفند ماه، آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانهداری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت حقوق کسر شده در ساعات آینده هستند.
در پایان ضمن پوزش مجدد از همکاران عزیز مطمئنیم با صبر معلمانه خود، ما را همراهی خواهند کرد.
📡🌹کانال بخشنامه هاواخباراداری 👇
🆔 eitaa.ir/edarik
┗━━━━🌷👆🌷━━━━┛
شایان ذکر است، جلسه ای در خصوص اعمال رتبه های استحقاقی در اولین روزهای کاری سال جدید به ریاست معاون اول رئیس جمهور و همکاران سازمان برنامه و بودجه برای رفع اختلاف محاسباتی برگزار و نتیجه اعلام خواهد شد.
📡🌹کانال بخشنامه هاواخباراداری 👇
🆔 eitaa.ir/edarik
┗━━━━🌷👆🌷━━━━┛