بخشنامه هاواخباراداری(اینجاکمیجان)
لطفانظرات ارزشمندخودرادرخصوص مطالب مندرج دراین وبلاگ درلینک نظرات به یادگاربگذارید. 
پيوندهای روزانه

❇️❇️کارکنان سازمان تأمین اجتماعی مشمول سقف پاداش بازنشستگی نیستد
جناب آقای میرهاشم موسوی
مدیر عامل محترم سازمان تأمین اجتماعی
با سلام و احترام؛
بازگشت به نامه شماره ۴۱۷/۱۴۰۳ مورخ ۲۶/۱/۱۴۰۳ در خصوص سقف پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان دولت و مشمولین آن، با توجه به بررسی‌های بعمل آمده، بدین‌وسیله نظر حقوقی این معاونت به شرح ذیل به استحضار می‌رسد:
عدم شمول مقررات سقف پاداش بازنشستگی بر کارکنان سازمان تأمین اجتماعی
با عنایت به سوابق بررسی حکم بند «ت» تبصره (۱۵) قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در مجلس شورای اسلامی و مشورح مذاکرات راجع به آن شامل متن اولیه لایحه بودجه تقدیمی دولت، مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، مصوبه اولیه مجلس و اصلاحات نهایی آن در رفع ابهام شکلی شورای نگهبان راجع به این بند با موضوع عدم امکان ارجاع به قانون برنامه هفتم توسعه؛
با عنایت به اینکه مستفاد از سیاق عبارت بند «ت» تبصره (۱۵)، دامنه شمول این حکم شامل اولاً پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه های ضروری به کارکنان دولت و ثانیاً پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده (۱۰۷) قانون مدیریت خدمات کشوری با احتساب فوق‌العاده بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مذکور است و عبارت «به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۵۶» مندرج در این بند در مقام احصای دسته سومی برای مشمولان این حکم نبوده بلکه در مقام توضیح و توصیف دو دسته مذکور می‌باشد،
🆔📡 eitaa.ir/edarik📡📡
با عنایت به اینکه سازمان تأمین اجتماعی به موجب ماده (۱۱۷) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۷۶، از شمول قانون مذکور مستثنی شده است؛
و با عنایت به اینکه اصل بر عدم مقید شدن قانون جاری دایمی در خصوص نحوه تعیین میزان پاداش بازنشستگی به به موجب قانون بودجه سنواتی است؛
کارکنان سازمان مزبور مشمول حکم بند «ت» تبصره (۱۵) قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور نمی‌باشند.
مهدی عبدالملکی- معاون قوانین

❇️❇️بخشنامه هاواخباراداری وآگهی های استخدام دولتی 👇
🆔📡
eitaa.ir/edarik📡📡📡
┗━━━━🌷👆🌺-----------

[ سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ] [ 19:44 ] [ محمدحبیبی کمیجانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدایی که می آفریندبی آنکه خلق شده باشدوسفره روزی خلایق رامی گستراندبی آنکه خودهرگزبرسرسفره نشسته باشدواطعام می کندبندگان رابی آنکه خودطعم چشیدن چشیده باشد.××
××خدایابه "داده"و"نداده"و"گرفته ات"شکر-که داده ات"نعمت"است ونداده ات"حکمت وگرفته ات"امتحان×./.


××وبلاگ حاضر به منظورآشنایی  بااهم اخبارواطلاعات وبخشنامه های صادره دولت تدارک وراه اندازی گردیده تاازاین طریق اطلاعات موردنیازدرکوتاهترین فاصله به اطلاع مخاطبان برسد.
لینک های مفید
امکانات وب